Меню KDT

Добиянова Нургуль Муратбековна

 

Аты-жөні: Добиянова Нургуль Муратбековна

Туған жылы: 25.12.1980 ж.

Ұлты: қазақ

Білімі: жоғары

Жалпы жұмыс мерзімі: 14 жыл

Санаты: ІІ

Бітірген оқу орны: Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау Университеті 2002 ж,2016 ж

Мамандығы: физика және математика пәнінің мұғалімі

Дайындық курстарын өткен жылдар:

 2008 ж,2012 ж,2012 ж.

Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы

Уәлиханов ауданы,Қондыбай ауылы







Психолого-педагогическая характеристика

учителя математики и физики  Черниговской средней школы

 Добияновой Нургуль Муратбековны

 

Добиянова  Нургуль Муратбековна работает в данной школе учителем математики и физики с 2014 года. Стаж педагогической работы – 14 лет.

За  годы  работы  в  данной  школе  проявила  себя  как  грамотный специалист,  творчески  работающий  учитель,  обладающий  знаниями психологических  и  физиологических  особенностей  учащихся,  теоретическими  и практическими основами преподавания математики.  На  уроках  и  внеклассных  занятиях  Нургуль Муратбековны  хороший психологический  климат,  учащиеся   чувствуют  себя  комфортно,  что  позволяет включить в активную работу всех учащихся. Учитель развивает мышление учащихся,  прививает  навыки  творческого  подхода  к  решению  задач, самостоятельной  работе. Большую роль на уроках Нургуль Муратбековна играет речь преподавателя, которая всегда отличается внутренней силой, убежденностью, заинтересованностью. Выражение мысли ясное, простое, понятное для учащихся. Учитель строит  отношения  с  детьми  на  доверии, требовательности,  взаимном  уважении.  Обладая   высокими   морально  -нравственными  принципами, Нургуль Муратбековна собственным  примером способствует формированию общей культуры учащихся, научной ориентации труда. В  своей  работе  педагог  ориентирован  на  интеллектуальный  уровень  различных групп учащихся, акцентирует внимание на развитие предметной мотивации. В ходе работы  с  детьми  соблюдается  безусловная  уважительность  к  личности  ребенка независимо от уровня его успеха. Нургуль Муратбековна      работает в тесном контакте с детьми и родителями,  оказывает  методическую  и  педагогическую  поддержку  и  помощь коллегам, делится  своим  накопленным опытом. В общении с педагогами, детьми и родителями педагог  соблюдает профессиональную этику общения, в любой ситуации координирует свои действия, в совершенстве владеет своей речью и профессиональной терминологией.

 

Педагог-психолог:                    /Н.Агеева/

 

  

Өткізілген ашық сабақтар:

   8 «А» сыныпта алгебра пәнінен «Квадрат теңсіздіктерді шығару» атты ашық сабақ өтті.

Мақсаты: Квадрат теңсіздіктерге анықтама беру,квадрат теңсіздіктерді шешу әдіс-тәсілдерін меңгеру,шешімін табу дағдыларын есептер шығаруда пайдалану.Жұмыс барысында ой-тұжырым жасау.

Міндеттері: 1) оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға,еркін сөйлей білуге,өз ойын еркін жеткізе білуге,ортақ шешім шығаруға баулу.

2) танымдық белсенділіктерін арттыру,алған білімін тәжірибеде қолданып,нәтижесін қорытындылай алу,болжам жасау біліктіліктерін дамыту.

3)оқушыларды     еңбекке, шапшаңдыққа,төзімділікке,ұйымшылдылыққа тәрбиелеу.Сабақта қолданылған  технология мен модульдер: АКТ,диалогтық оқыту,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқытудағы басқару және көшбасшылық,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Пәнаралық байланыс:қазақ тілі,қазақ әдебиеті,тарих,дене шынықтыру.

Әдіс-тәсілдер мен жұмыс түрлері: проблемалық оқыту,жұптық жұмыс,Блум таксономиясы,Де Боно қалпақтары,бағалау,миға шабуыл ,ой –қозғау,ой-толғау тапсырмалары,рефлексия.

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Кім шілде айында туылған» атты тренинг арқылы бастау алды.Сабақ барысында оқушылар деңгейлік тапсырмалар,өз бетінше жұмыс,іздену ,ойын еркін және тапсырмаларды шапшаң орындауға арналған жұмыстар жүргізілді.

Сабақ соңында оқушыларды  бағалап,рефлексия жасап,Де Боно қалпақтары арқылы қорытынды жасалды.Өзімнің қойған мақсатым мен міндеттеріме жеттім деп ойлаймын.

Болашақта да әртүрлі деңгейдегі,жаңа үлгідегі сабақтарды өткіземін.

                   Пән мұғалімі:Добиянова Нургуль  Муратбековна

 

 

 

 

Оқытудағы инновациялық технологиялар қолдану аясында Чернигов орта мектебінде«Оқу процесіндегі қиындықтар» тақырып шеңберінде  шеберлік сыныбы өтті.
І бөлім. Кіріспе.
Мақсаты: шеберлік сыныбының мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру.
ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі
Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру.
1. Дайындық кезеңі: Сергіту сәті: Ойын «Жемістер».
- Проблемалық топтарға бөлу;
- Эксперт мамандар тобын құру;
- Ойын жайында кеңес беру.

2.Тренинг: «Сағат бойынша достар»
3. Ойынды жүргізу этапы:
А) «Миға шабуыл» әдісі.
Педагогикалық жағдаяттарды шешу.

Б) «Менде бір ой бар...» әдісі.
Проблемалық топтарға тапсырмалар.

В) Топ аралық дискуссия.

Постер.

1.Мінсіз мұғалім

2.Мінсіз оқушы

3.ХХІ ғасырдағы мектеп қандай болу керек? (әрбір топтың тапсырмаларды орындауы, еңбектерін қорғауы)
Г) Эксперт мамандардың жұмысы ( әрбір топтың жауаптарына баға беру, топтың лидерлерін анықтау)
3. Шеберлік сыныбына анализ жасау, талдап, қорыту этапы.
- Жалпылай баға беру;
- Қорытынды жасау;
- Ұсыныстар жасау.
«ІІІ бөлім. Қорытынды бөлім.
«Педагогтік шеберлік – дарынды талант емес, үйрену, ізденудің нәтижесі» (Ш. Таубаева )

(ұстаздардың шеберлік сыныбы туралы ой-пікірлері)

 

По вашему запросу ничего не найдено

Наша страница Кundelik.kz

Оқу ісінің меңгерушісі Шотбаева Шынар Амиржановна

Мектеп психологі Агеева Наталья Орумбасаровна

Мектеп директоры Амангельдиева Слушаш Сапархановна

Тәрбие ісінің меңгерушісі Нурсеитова Дариха Нургалиевна

Опрос

В чем, на Ваш взгляд, заключается готовность ребёнка к школе?

Голосовать

Статистика

  • За месяц35
  • За неделю6
  • Вчера1
  • Сегодня0
  • Онлайн:0

Полезные ссылки